CRA Costa Rica Adventure 12th August 2013

A selection of threads from the Departure Lounge. These trips have already departed.

Moderators: sinecure, TravelFun, ballu, jimshu, JaliscoJudy

CRA Costa Rica Adventure 12th August 2013

Postby sabi » Sat Jul 27, 2013 6:30 am

Hi there,

I was wondering if there are already some people to get to know who are also doing the Costa Rica Adventure Trip at the 12th of August 2013. Would be nice as I am travelling on my own.

Best, Sabi
sabi
User Rank: Daytripper

Re: CRA Costa Rica Adventure 12th August 2013

Postby keitsmcsqueeks » Sat Jul 27, 2013 12:09 pm

Hi! I'm not on this tour, I am on the Panama experience tour, it starts in Costa Rica though, on 13th August. So, I will be in San Jose, staying at a hostel there from 7th August. I am also travelling alone and looking to meet people so if you are around the area at all before both our tours depart, maybe we could meet ! Let me know, if not... Have a great trip! :)
keitsmcsqueeks

Postby biggi » Tue Jul 30, 2013 5:43 am

Hey Sabi, my cousin and I are also on the tour. She's 21 and I'm 31 years old and we're from Germany. Feel free to join us any time you like :-)
biggi

Postby sabi » Tue Jul 30, 2013 4:29 pm

Hi,

well I am arriving at the 12th...so I wont be in Costa Rica before.....
Hi Biggi, nice to meet you :-) I am also from Germany....I am looking Forward to meet you and your Cousin... dann kann ich euch ja noch etwas fragen....nehmt ihr einen normalen Koffer oder so einen Backpackrucksack? Habe nicht ganz verstanden ob es mit einem Koffer nicht gehen würde..... denn ich bin vorher in New York und Miami daher wäre mir das grundsätzlich lieber.....

Liebe Grüße und bis bald,
Sabrina
sabi

Postby biggi » Tue Jul 30, 2013 5:17 pm

Hey Sabi,

also ich nehme auch meinen Schalenkoffer...ich kann mir vorstellen, dass wenn wenig Wege gepflastert sind, dass es dann anstrengender ist einen Koffer zu tragen als einen Rucksack auf dem Rücken zu haben, aber man findet doch einfach seine Sachen sehr viel schneller in einem Koffer ;-) Dem Reiseveranstalter wird es halt lieber sein mit Rucksack, weil man die besser im Fahrzeug verstauen kann, aber solange es erlaubt ist ziehe ich meinen Koffer auch vor.

Grüße zurück!
biggi

Return to Archive from the Departure Lounge